miercuri, 14 octombrie 2009

Make Folk-istul

Ieri seară au reînceput concertele de muzică folk din Bucureşti ale lui Marius Matache, omul care mi-a stârnit pasiunea pentru folk, acum 3 ani când la îndemnul unei prietene ne-am dus la un concert de-al lui vreo 4 oameni. Ne-am găsit o masă în micuţul local Big Mamou, am ascultat şi am rămas prinşi de folk. Drept care Make s-a cam procopsit cu noi (în ultima vreme mai mult cu mine, am reuşit să fiu cel mai fidel datorită timpului liber mai mult decât al celorlalţi - ce bine e să fii burlac, dar de fiecare dată eu anunţ pe restul de concerte pentru a strânge o gaşcă mai mare).

Make este şi membru al Gashkademiei de Folk, împreună cu Ovidiu Mihăilescu, Alina Manole, Jul Baldovin, Daniel Iancu, Dan Caramihai, Puiu Creţu, etc. Concertele Gashkademiei sunt o plăcere egală cu cele solo ale lui Make şi sunt întotdeauna printre priorităţile mele din evenimentele muzicale disponibile, la care încerc întodeauna să mai aduc lume nouă, din care reuşesc câteodată să mai nască un pasionat de folk.

Mai jos sunt 2 melodii ale lui Make care îmi plac la nebunie, dar nu sunt singurele:




Niciun comentariu: