marți, 5 aprilie 2016

Targul de SF&F Final Frontier, editia a V-a



În perioada 2-3 aprilie 2016 a avut loc Târgul de Science Fiction și Fantasy FINAL FRONTIER, eveniment anual organizat de bookblog.ro.


Afișul evenimentului este cel de sus, și am două motive pentru care îl voi imprima și îl voi înrăma la mine acasă: anul acesta am fost implicat în organizarea Final Frontier, dar motivul principal este faptul că afișul a fost realizat de cel mai bun prieten al meu, Vlad Vămășescu.


Dacă tot vorbim de artă grafică, Octav Ungureanu a creat imaginea de mai sus, extrem de importantă pentru promovarea târgului.

Târgul a avut loc anul acesta la Connect Hub, aflat pe Bulevardul Dacia, nr 99, spațiul fiind mai generos decât anul trecut. Editurile și restul expozanțlor au dat buzna, lista fiind următoarea: Nemira, Art – Paladin, TritonicMillennium Books, Crux, Red Goblin, The Walking Dead, HAC!BD, LEX Shop, Books ExpressRAO, Hecate, Lucian Oancea – colecționar, Eurostampa, Game Art, Nyx Art, WizzArt Room. 

Lansări de carte, ateliere, concursuri cu premii, Star Wars, dezbateri ale editorilor cu publicul, jocuri pentru mici și mari, au fost de toate, o atmosferă relaxantă (deși pentru organizatori a fost epuizant fizic, psihic a fost reconfortant), am re-întâlnit și am cunoscut oameni extraodinari, ce mai, un FINAL FRONTIER de pomină, cu o echipă de organizare extraordinară, din care am fost onorat să fac parte.

Sâmbătă între orele 13-14 (de fapt un 13.17-14.12 - deh, organizatorul din mine nu uită) a avut loc și evenimentul grupului literar Secția 14, din care fac parte și eu, deși aici am fost doar cameraman și cel care le făcea semne colegilor să se grăbească pentru a se încadra în timpul alocat. Evenimentul a constat din o prezentare a Secției 14 de către Iulia Albotă și Andrei Duduman, și o lectură pe roluri a unui text al Alexandrei Medaru, împreună cu Mihai Alexandru Dincă (MAD), Tudor Scânteie, Valentin Goran și Maria Bumbar.







Prada de la Final Frontier a fost mică, datorită micului munte de cărți de acasă încă necitite:


Iar pentru final, alte poze:









































Niciun comentariu: