sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Gaudeamus: Am venit, Am văzut, Am cumpărat la greu

Azi a fost ziua de prădat Târgul de Carte Gaudeamus 2010, cu rezultate excelente și cu skill îmbunătățit la capitolul crowd surfing.

Cum am intrat m-am dus glonț la stand-ul Millenium Books, de un de am plecat fericit cu cărți și vești bune









După aceea am dat fuga la Nemira, unde am avut din nou succes din plin











A treia oprire a fost Nautilus, de unde am plecat doar cu 3 cărți (rucsacul era deja 80% plin)








După aceste 3 opriri principale, am început să dau și tura mare a târgului pentru a vedea ce mai descopăr, și am găsit două lucruri extrem de bune: piesa lui Moliere "Doctor Fără Voie" cu Amza Pelea, Ileana Stana Ionescu, Ion Lucian, Tamara Buciuceanu, Marian Hudac, și mulți alți actori români extraordinari, și Aventurile lui Habarnam și ale prietenilor săi (și am rămas plăcut surprins de faptul că ilustrațiile din carte sunt cele originale), una din cărțile mele preferate din copilărie, alături de Cireșarii, Carte de Zumzăit și altele.

Niciun comentariu: