marți, 26 iunie 2012

Graspop Metal Meeting 2012

Anul acesta am zis să văd și eu cum se organizează un festival de rock în afara României ca să văd diferența. Drept care am luat bilet la Graspop Metal Meeting, unul din festivalurile rock europene bine cunoscute, organizat în Belgia.

Line-up a fost plin de trupe bune și extrem de bune:
Godsmack, Black Label Society, Slash, Devildriver, Sabaton, Amon Amarth, Slayer, Lamb of God,  Ozzy & Friends, Kobra & The Lotus, Thin Lizzy, Trivium, Exodus, Megadeth, Twisted Sister, Pennywise, Limp Bizkit, Cancer Bats, Black Spiders, H2O, Killswitch, Axewound, Machine Head,  Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns & Roses.

Am ajuns vineri când pe scena principală cânta Sabaton, care îi mai prinsesem anul trecut în România, și care încă stiu să facă spectacol. După ei au urmat Slayer, la înâlțime ca întotdeauna.
  După Slayer am aruncat o privire și 2 urechi la Lamb of God, care știu să bubuie un cort întreg, un cort plin de fani în care nu prea mai puteai să intri
Seara de vineri s-a încheiat cu Ozzy Osbourne & Friends (inclusiv Slash, fostul chitarist de la Guns & Roses), Ozzy încă ținându-se bine și la fel de nebun
Sâmbătă am ajuns la timp pentru Megadeth,
urmând trupa care din punctul meu de vedere a făcut cel mai tare spectacol din tot festivalul: Twisted Sister

 A urmat Europe, și ei demonstrând că rock-ul Old School este încă greu de întrecut
La Limp Bizkit nu am mai rămas, deoarece eu și cu prietenul cu care am mers eram rupți, și mai aveam și de condus înapoi la Bruxelles 100 de kilometri - zic condus în sensul că el a condus, eu mai mult moțăiam pe drumul de întors.

Ultima zi a început pentru noi în forță cu Machine Head
apoi un pic de Gojira



Motorhead-ul a rupt scena și publicul
și la final Guns&Roses a tras o performanță superbă de 3 ore

Din punct de vedere organizare, jos pălăria. 4 scene, un spațiu imens - cel puțin 2-3 hectare -, public cât cuprinde - se vehicula numărul de 30.000 de oameni, și nu cred că era prea departe de adevăr, camping și parcări bine organizate, inclusiv parcare pentru biciclete
un curcubeu
distracție și voie buna




Per total o experiență extraordinară care sper să o repet cât mai des, și sper ca în viitor festivalurile din România să reușească să ajungă la nivelul acesta.

Niciun comentariu: